Thursday, July 23, 2009

Cyber Clean サイバークリーン

Have you seen this thing on TV or YouTube? It's called Cyber Clean. I always wanted to try this since I saw this on YouTube. $3.99 at Office Depot.
サイバークリーンという掃除用具(?)を試してみました。ずっと試してみたかったんだけど、オフィスディポで$3.99だったので試しに買ってみました。

Okay, I got this keyboard for my PowerMac 7600 over 10 years ago. I just love this keyboard.
このキーボードは10年以上前に買ったんだけど、使い心地がよく手放せなくて未だに使ってます。


So it's dirty like this. Old keyboard...
さすがに古いのでこんなに汚いです。


Let's see what Cyber Clean can do.
サイバークリーンを使ってみました。






Okay, this is after I used Cyber Clean. It actually picked up a lot of dust and hair and stuff under the keys, but it didn't really clean the dirt(?) on the keys. I think these are really old and too hard to come off with Cyber Clean.

キーについてる汚れは古すぎたせいかあんまりとれなかったけど、キーの下に隠れてる毛や誇りはだいぶとれて出てきました。

No comments: