Monday, October 25, 2010

Hail ヒョウ

The weather wasn't that bad yesterday until like 7pm. Tornado warning was issued in this area around that time, and the weather got really bad.
昨日は天気がそれほど悪くはなかったんです、夜7時頃までは。トルネード警報がここら辺に発令されて、それから天気がすごいことに。警報は2日連続でした。



Then, it started hailing pretty bad. At first it was like dime sized hail, but it started getting bigger and bigger. The radio was saying something like baseball size, but I saw at least golf ball size out side the house.
で、ヒョウが降ってきました。最初は10セント大だったんですが、だんだん大きくなってきました。ラジオでは野球のボールサイズが降っていると言ってましたが、窓の外ではゴルフボールくらいはあるだろうヒョウが降っていました。





This if from morning... Marcus' car got a bunch of dents from the hail last night. I'm glad I had my car in the garage.
今朝。。。マーカスの車はヒョウでえらいダメージを受けてました。自分の車がガレージに入れてあったのをラッキーに思います。

1 comment:

Ohana said...

ゴルフボール大!?音もすごいですね。ココちゃんもさぞビックリしたことでしょう。
マーカスさんもお気の毒ですね。。。