Saturday, February 6, 2010

Garden Complete 畑ができました

Finally I filled my veggie garden with soil. I mixed top soil and organic potting soil. Looks pretty rich.
ようやっと畑に土を入れました。トップソイルとオーガニックのポッティングソイルを混ぜました。かなりいい土です。


Right next to my veggie garden, I laid some river rocks on the red clay soil so I can have my planters and pots there.
畑のすぐ隣にプランターや鉢植え用に砂利をしきました。

No comments: